Orden og system – alt på ett sted!

COPE Virksomhet samler alle deres lister, filer, ideer og «huskelapper» i ett brukervennlig system. Det gir en oversiktlig fremstilling av informasjonen og full kontroll på hvem som har tilgang.

Glem personavhengighet og rot med deling – her er alt samlet på ett sted!

Bestill demo
cope business system

En mer effektiv arbeidsdag

COPE

VIRKSOMHET

Et digitalt virksomhetsstøtte som samler informasjon på ett sted. COPE Virksomhet samler dokumentasjonen som tidligere har vært spredt i organisasjonen – i andre systemer, lister, Excel-filer m.m. – i et systemstøtte og muliggjør et mer strukturert arbeid. Informasjonen gjøres tilgjengelig for all behørig personell og presenteres også visuelt og analytisk for bedre nytte. Informasjonen og kategoriseringen av denne blir ikke lenger personavhengig, og risikoen for informasjonsgap reduseres. Håndteringen av informasjon blir både sikrere, mer effektiv og med økt kvalitet.

  1. Samler all informasjon på ett sted
  2. Tilgangsstyring for sikker tilgang
  3. Mer arbeidsvennlig og effektiv hverdag

Slik fungerer programmet

I samråd med deres organisasjon setter vi opp virksomhetsstøtten slik at den passer akkurat for dere. Hvilke filer, lister, sammenstillinger, informasjon og dokumenter bruker dere rundt om i organisasjonen som kan passe å få inn i COPE Virksomhet? Vi tror at de aller fleste av disse kan integreres, og når det er definert, justerer vi deres miljø slik at det fungerer etter deres behov. Tilgangsstyring, tilgang til riktig informasjon for riktig person, samarbeid rundt dokumentasjon – det har aldri vært enklere!

  1. All dokumentasjon kartlegges og alle behov identifiseres
  2. Alle arbeidsmomenter og all informasjon får en plass i programmet
  3. Alt er samlet på ett sted!

Update cookies preferences