Opplev kraften i
COPE Årsavslutning

Vårt brukervennlige program digitaliserer arbeidet med årsavslutning og sikrer både kvalitet og effektivitet i prosess, avstemming og rapportering.

Bestill demo
cope business system

Optimaliser arbeidsdagen med hjelp av programmet

COPE

ÅRSAVSLUTNING

Si farvel til delte mapper og manuell avstemming! Vårt program digitaliserer hele prosessen rundt årsavslutningen og øker både kvalitet og effektivitet. Ved å bruke teknologi for sammenstillinger, avstemminger og kontroller blir prosessen tryggere og mer oversiktlig.

Både brukere og ansvarlige kan fokusere på det som faktisk betyr noe – innholdet og dokumentasjonen – i stedet for å bruke tid på å kontrollere at riktig informasjon ligger på riktig sted. Det tar systemet seg av – helt automatisk!

  1. Rapportmodul for årsregnskap
  2. Samarbeid med revisorene
  3. Integreres med deres økonomisystem

Slik fungerer programmet

Arbeidet initieres ved at systemansvarlig sender ut oppgaver til relevante personer – direkte gjennom programmet – med informasjon om hva som skal gjøres og når det skal være ferdig. Systemansvarlig kan enkelt følge fremdriften og graden av ferdigstillelse.

En tydelig prosess der det finnes en naturlig rekkefølge, og neste steg igangsettes automatisk – ingenting faller mellom stolene.

  1. Opprett periode, og les inn saldobalanser via fil eller integrasjon
  2. Fordel kontoer, dokumenter og analyser
  3. Bygg rapporter, inviter revisorene til gjennomgang. Ferdig!

COPE årsavslutning gir mer

COPE Årsavslutning er mer enn bare avkryssing, mer enn bare avstemming, mer enn bare saldobalanser. Bruk en ekstra kodedimensjon for å dele opp kontoene på kostnadssted eller avdeling, og ta i bruk en tredje dimensjon for å bryte ned kontokombinasjoner enda ett nivå. Kombiner kontodeler og grupperinger på en måte som gir størst mulig nytte i deres organisasjon – og fordel oppgavene til riktig person!

La det heller ikke stoppe ved kontoplanen. Bruk oppgavevisningen for å håndtere alle øvrige deler av årsavslutningen, biblioteket for å samle og dele informasjon, og rapportmodulen for å sette sammen resultat, balanse og noter – med bare noen få klikk. Selvfølgelig har vi støtte for alt fra årsberetning til signering – alt samlet i rapportmodulen.

Enten du er én enkelt bruker eller del av et hundretalls, vil du finne verdi i vårt program. Håndter den lille organisasjonen hvor alt gjøres i fellesskap, eller den store, med tydelig rollefordeling, tilgangsstyring og attestasjonsnivåer. Fleksibilitet etter behov!

  1. Fleksibel nedbrytning på flere kodedeler
  2. Bland kodedeler og grupperinger fritt
  3.  Mye funksjonalitet utover avstemminger

Fleksibel rapportmodul

Uavhengig av om dere bruker bransjespesifikke maler gjennom hele prosessen eller har bygget deres egne rapporter, støtter vår rapportmodul arbeidet. Det er enkelt å sette opp rapportmalene akkurat slik dere vil ha dem, og deretter nyte godt av et automatisert arbeidsflyt. Rapportene oppdateres automatisk ved innlesing av saldoer. Håndtering av noter, tilleggsmeldinger og tekstavsnitt skjer enkelt i modulen.

Også revisor kan utføre sitt arbeid via rapportmodulen – både når det gjelder gjennomgang og revisjonsuttalelse. Selvfølgelig håndterer programmet ulike kontoplaner, kontogruppering, manuell innlegging og innebygde avstemminger.

  1. Automatisk oppdatering av saldoer
  2. Rapportmaler basert på bransjestandard, med mulighet for egne maler
  3.   Fra årsberetning til signeringsside – hele årsregnskapet dekkes i modulen

Integrer konsernmodulen med årsavslutningsprogrammet

Ønsker du å ta årsavslutningsarbeidet til neste nivå, og integrere det med vår konsernmodul for smidigere utredning av differanser, elimineringer og mellomværender på en enkel måte, og samtidig se hvordan tallene konsolideres automatisk fra de ulike partene? Da bør du ta en nærmere titt på vår konsernmodul!

Update cookies preferences